Muzyka

piątek, 25 grudnia 2015

podziękowania...

                         
            Dziękuję wam moi czytelnicy!

    

   
Dziękuję wam za te miłe komentarze, które mi napisaliście pod moją informacją. A już myślałam, że nigdy się ich nie doczekam (mówię serio) ^.^ Ale przyszły! I tak jak napisałam, tak to zrobię. Będą tam różne komiksy i obrazy do tej historii, ale nie spodziewajcie się, że będą na każdym poście - chyba... ale to się jeszcze okaże - robię właśnie kolejne komiksy, więc trochę roboty to mam. A dzisiaj jeśli mi się uda to postaram się jak najwięcej stawić postów. Na jutro albo dziś, ale to też, się tam zobaczy. 
 Cóż i co ja miałam jeszcze tam powiedzieć?... A! To jest mój pierwszy blog i moja pierwsza historia! Więc no cóż, początki zawsze są trudne(nie da się tego ukryć) ale jeśli postaram się, to być może wyjdzie mi z tego świetna historia!
 A i jeszcze coś... Nawet nie wiecie jak długo czekałam na wasze komentarze ^.^. Bo cóż powiedzmy sobie szczerze, ja po prostu lubię/uwielbiam (gdzieś tak) czytać wasze opinie i to sprawia mi to wielką satysfakcję (Nie wiem jak u nie, których to słowo "satysfakcja" brzmi, ale jak dla mnie to dosyć groźnie. Ale to tylko moja opinia;) ) więc oczekuję odważ dożo miłych komentarzy!
 I jeszcze coś, związku z tym że mamy teraz święta to życzę wam ciepłych świąt, pysznych posiłków oraz dobrej zabawy! 

P.S Możecie pisać swoje komentarze na każdym poście, nieważnie, w którym roku lub miesiącu, ja i tak będę je czytać(albo odpisywać jak ktoś chce :) Więc śmiało pisać!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz